وبلاگ شخصي Heather
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 77

با اكتشافات جديد در فن آوري و لوازم آرايشي, مردم در حال حاضر براي آرايش است كه مي تواند يك نگاه طبيعي تر نشان دهد به دنبال. تكنولوژي رنگ پاش كه يك بار فقط براي نقاشي هاي سنتي استفاده مي شد و كار خودرو در حال حاضر حمله به جهان آرايش. هاليوود به طور خاص آغاز شده است به استفاده از آرايش رنگ پاش به عنوان راز خود را به برجسته درخشندگي و زيبايي از بازيگران آن. با استفاده از همان تكنولوژي براي آثار هنري خودرو و نقاشي ، آرايش با استفاده از يك دستگاه رنگ پاش فشار كوچكتر و پايين تر استفاده مي شود.
زمان كمتر مورد نيازبر خلاف آرايش مايع, آرايش رنگ پاش را مي توان به راحتي براي تعريف و پوشش جزئيات استفاده. مي توان آن را به عنوان آرايش اثرات خاص براي كيفيت بالا استفاده مي شود, استتار, زرق و برق و حتي فقط براي پوشيدن روزانه. طول مي كشد زمان كمتري براي اعمال در مقايسه با تكنيك هاي آرايش به طور منظم. اين آرايش طولاني مدت است و مي تواند مورد استفاده قرار گيرد حتي زماني كه شما عرق زيادي در طول تمرينات, و يا تحت حرارت شديد از نور افكن. اين مي تواند درخشش پوست را حفظ و مي تواند با اسپري مقاوم در برابر عرق مهر و موم شده.
با وجود مزاياي استفاده از اين روش آرايش جديد و سهولت استفاده از آن, تعدادي از هنرمندان آرايش هنوز هم ترجيح مي دهند به استفاده از تكنيك هاي سنتي رايج در استفاده از آرايش. زمان كاهش حداقل نيمي از, در مقايسه با استفاده از آرايش به طور منظم, به نظر نمي رسد به يك مزيت براي برخي از هنرمندان آرايش. آنها پيدا كردن دستگاه مورد استفاده از لحاظ فني پيچيده. قطعات مختلف از تجهيزات بايد مونتاژ شود قبل از شروع فرايند ، و موارد زير مورد نياز است: آرايش رنگ پاش ، كمپرسور هوا ، ماسك و رنگ پاش.
اگرچه آرايش مايع تقريبا همان محتواي شيميايي به عنوان آرايش رنگ پاش, مايع به اندازه كافي نازك است كه بر روي پوست با استفاده از رنگ پاش خوب اسپري مي شود. حتي مي تواند نتايج تعريف شده است كه رژ لب يا مداد نمي تواند و رسيدن به يك نگاه ظريف زيبا. هنرمند با رنگ پاش ماهر مي تواند اثرات آرايش خاص بر روي يك بازيگر انجام.
براي HDTVبراي بيش از ده سال در حال حاضر ، روش رنگ پاش در اعمال آرايش شده است محبوب در صنعت فيلم اثرات در هاليوود استفاده مي شود. اين در حال حاضر تنها آرايش مناسب براي تلويزيون با كيفيت بالا و يا HDTV, به عنوان آرايش كاربردي به راحتي مي توانيد با هيچ رگه قلم مو بدون علامت سمت چپ مخلوط شود. بسياري از تكنيك هاي آرايش سنتي مي تواند يك اثر آغشته و يا لكه ترك, حتي تنها پس از چند ساعت قرار گرفتن در معرض چراغ هاي سنگين. با آرايش رنگ پاش, نتايج معمولا از چهارده تا هجده ساعت گذشته.
عالي براي سرپوش گذاشتنآرايش رنگ پاش نه تنها باعث مي شود چهره خود را به يك نگاه طبيعي آن را نيز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد براي سرپوش گذاشتن و يا پنهان كردن هر freckles, لكه, تولد, زخم, يا آكنه. اين hypoallergenic ، ضد آب ، الكل آزاد است و منافذ را مسدود و يا به راحتي مالش كردن. متخصصين پوست حتي توصيه استفاده از اين برنامه آرايش به بيماران با مشكلات پوستي مختلف.
انتخاب براي عروساخيرا ، آرايش رنگ پاش تبديل شده است آرايش از انتخاب براي عروس به دليل آن به راحتي مي توانيد رنگ طبيعي عروس مناسب باشد. بيشتر اگر نه همه عروس مي خواهم به نگاه خود را در روز عروسي خود را. با استفاده از رنگ پاش ، آن را آسان به بيرون آوردن تازه به دنبال flawlessness و زيبايي هاي طبيعي از عروس. هنگامي كه يك بنياد رنگ پاش اعمال مي شود ، عروس به نظر ميرسد بسيار ، تازه ، و درخشش طبيعي است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۷:۳۷ ] [ Heather ]

 

در جهان از مد ، و همچنين در هر كمد لباس زنان هوشمند يك لباس سياه و سفيد كمي قطعا داراي يك مكان خاص است. هر چند جريان پارچه و لباس بلند با رنگ نشاط بيشتر در رواج در دهه اخير بود, ما لباس كوچك سياه و سفيد, يا LBD, آن را به عنوان محبوب شناخته شده است هرگز اهميت خود را از دست داده. اين است كه هنوز يك رنگ غالب براي مد خانمها پيچيده آگاهانه. اين يك شرط بندي و امن براي هر مناسبت زماني كه يك زن در مورد آنچه به پوشيدن اشتباه گرفته شده است. حتي طراحان فعلي مدرن درمان اين مفهوم ساده و زيبا از لباس كمي سياه و سفيد با احترام.
اگر ما از هر زني در مورد لباس حزب مورد علاقه خود بپرسيد ، پاسخ مطمئنا يك لباس سياه و سفيد كوچك است. دلايل بسيار براي همين وجود دارد. واضح ترين بودن, آن را قطعا موزيك شكل مي دهد و اثر لاغري كه هر كسي را قبول. شما مي توانيد با آن را چند كاره است كه به معني آن مي تواند در محل كار با ژاكت رسمي پوشيده شده و پس از آن به عنوان لباس حزب براي شب و يا حتي به طور معمول در آويزان كردن با دوستان تغيير. هر چند آن را فراهم مي كند با يك اثر لاغري ضروري است كه لباس سياه و سفيد خود را كمي مناسب ، با كيفيت خوب و سبك بي انتها است. اين اطمينان خواهد ساخت كه شما نگاه پيچيده و همچنين مورد علاقه. در حال حاضر مي توان آن را خسته كننده گاهي اوقات به پوشيدن لباس سياه و سفيد كمي براي بسياري از موارد. اما بقيه مطمئن باشيد ، راه وجود دارد و به معني به آوردن لباس كسل كننده خود را به شكوه و عظمت. مي توان آن را براي احزاب لباس, عروسي و يا براي مراسم تشييع جنازه لباس, جلسات رسمي و غيره.
همه يك نياز به انجام اين است كه به accessorize لباس سياه و سفيد كمي مناسب و متفاوت براي مناسبت هاي مختلف.
جواهرات
اين مهم ترين وسيله براي دادن يك نگاه جديد به لباس سياه كوچك خود است. چشم ابتلا به گردنبند يا گوشواره اعم از مرواريد ظريف به الماس و يا حتي دلپذيري طلا و جواهر سنگين و النگو مكمل لباس سياه و سفيد كمي بدون ado. همچنين نشان مي دهد استعداد خود را براي سبك. بسته به مناسبت ، طلا و جواهر مي تواند انتخاب شود. حتي سنجاق سينه مي دهد آن است كه نگاه خاص براي هر مناسبت مرسوم ، مد روز.
كفش
شما مي توانيد نگاه را با آزمايش با كفش كه مي تواند لباس سياه و سفيد خود را به طور كامل متفاوت را تغيير دهيد. گرفته تا از پاشنه بلند پاشنه بلند كه به طور قابل توجهي به خوبي با لباس سياه و سفيد كمي ، به يك جفت ساده از پمپ هاي سياه و سفيد نيز كت و شلوار. به عنوان كفش سياه و سفيد خواهد بود خسته كننده و قابل پيش بيني در ساز و برگ سياه و سفيد ، رفتن رنگارنگ خواهد بود يك ايده بهتر است. آن را نيز كه كنتراست بسيار مورد نياز به ساز و برگ را.
كيف & تسمه
Accessorizing با كلاچ سمت راست و يا كيف دستي قطعا به عامل زرق و برق اضافه كنيد. يا يك كلاچ ساده يا شيك با آرايه اي از رنگ ها به خوبي با لباس سياه مي رود. كفش و كيسه را مي توان همسان و يا حداقل مكمل يكديگر كه قطعا كل نگاه قابل توجه در كليت را. به طور مشابه كمربند دادن كه تاكيد بسيار مورد نياز و انحراف از لباس سياه و سفيد. همچنين مي تواند در تغيير نگاه از لباس كمك كند. بسته به ساختار بدن شما تسمه مي تواند در پنهان كردن معايب و افزايش دارايي ها كمك كند.
كلاه ، روسري و لباس تنگ
با 3 لوازم جانبي شما قطعا مي توانيد يك نگاه شيك و فوق مدرن ايجاد كنيد. رنگ و انتخاب درست قطعا مي تواند رنگ را به لباس سياه و سفيد خود را كمي اضافه كنيد. پس پيش برويد و آزمايش با انواع مختلف از كلاه و همچنين مواد مختلف و رنگ از روسري و لباس تنگ. آن را به عنوان يك واقعيت شناخته شده است كه هر رنگ به خوبي مي رود با سياه و سفيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۸:۵۶ ] [ Heather ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب